oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

...

Publicerad 2013-07-18 17:01:12 i Allmänt

såg precis att mitt långa inlägg om vad som hände inne på ambassaden + före och efter försvann... Tyvärr är jag alldeles för lat för att skriva om allt så sammanfattar allt lite kort istället.
 
Åkte buss till ambassaden med min morbror, på bussen träffa jag Sofia som också ska åka med explorius. Det var tur de för det hade varit väldigt tråkigt att vänta så länge på ambassaden utan sällskap! Senare träffa vi även Jacob, Maria och Amanda. Självklart hade vi inte tillräckligt med frimärken på kuvertet som passet skulle skickas hem med utan behöver posta ett brev som innehåller ett frimärke värt 5 kronor...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela