oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Avskedsbrev

Publicerad 2013-07-26 14:34:41 i Allmänt

För några dagar sedan fick jag mitt avskedsbrev från explorius! Fick mitt explorius pin så andra därifrån ska känna igen mig och en lista med vad man ska ha i handbagaget.

Har även pratat mer med Brigitta (97:an i familjen) och kommit fram till att jag inte äger ett enda par tillåtna shorts att ha i skolan... Men hon sa att det var lugt och att vi hade gott om tid att shoppa innan skolan börjar. Kommer dit runt den 8-9:e och skolan börjar inte förrän runt den 21:a tror jag? Pratat med Brigitta väldigt mycket och vi verkar väldigt lika! Ser fram emot avresan allt mer och mer och känns så konstigt att vara på gotland nu och inte hemma i göteborg och träffa alla vänner en sista gång.


Bild på mor och bror :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-07 11:51:53

Det var smaskig saffranspannkaka med salmbärssylt och grädde :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela