oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

ändringar

Publicerad 2013-07-10 15:43:00 i Allmänt

nu har dom ringt från explorius och ändrat sig igen. jag har fått en ny värdfamilj och ny skola. Familjen bor u Auberry, CA. Familjen består av mamma, pappa, 3 barn varav 2 yngre tjejer och en äldre kille.

Detta är min välkomstfamilj men blir förhoppningsvis min värdfamilj. Jag har inte fått något exakt datum när jag ska åka iväg men dom säger runt den 4-5 augusti.

Tittade på väderprognosen för Auberry och konstaerade att det för tillfället är 35 grader och soligt, vilket passar perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela