oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

1 månad kvar

Publicerad 2013-07-04 10:28:02 i Allmänt

Nu är de ungefär 1 månad kvar tills jag ska åka.. Men min välkomstfamilj skulle ha 2 stycken som bodde hos sig men ändrade sig och ville bara ha en, så de va bara bye bye för mig. Så nu väntar jag på att få en ny familj med kort tid kvar tills jag ska åka.

Som tur är har jag kvar min plats på skolan, "Golden Valley High" som har 2000 elever, tror jag skrev de förut.

Känns fortfarande overkligt att jag ska åka, men andra som ska iväg 1 år har börjat åka redan, så ska nog börja planera packning snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela