oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

12/2-13

Publicerad 2013-02-14 21:47:45 i Allmänt

Fick reda på att vart i USa jag skulle hamna i höst. Min firma (explorius) ringde medans jag var i sta och fikade med några kompisar och berättade att en värdfamilj accepterat mig! Det var jätteroligt då många inte får de beskedet förrän någon vecka innan avresan, men nu har jag alltså flera månader på mig.
 
Jag ska åka till Kalifornien!!! När hon berättade det blev jag helt paff, av alla USA's 54(?) delstater hamna jag i soliga Cali. Fick även reda på att jag skulle ha ett så kallat "dubble placement" då en annan tjej (96:a) från Mexico skulle bo hos samma failj som mig. Efter det fick jag inte reda på något mer då de behövde underskrifter osv.
 
Jag blev skitglad och var på toppenhumör restan av dagen. berätta det genast för mina vänner som var närvarande, och ringde mina föräldrar genast! De blev lika glada som mig när de fick höra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela