oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Shopping i NY

Publicerad 2013-08-07 00:08:05 i Allmänt

Sitter på bussen påväg tillbaka till JFK hotellet från Manhattan. Som jag skrev tidigare var vi på seightseeing och efter 13.00 fick vi fritid fram tills 17.45 att göra precis vad vi ville! Jag och Saara gav oss iväg på en väääldigt lång svoppingrunda. Började med hollister, sedan hann vi med american appearel, victoras secret, urban outfiters, forever 21, brandy melville etc.

Det jag köpte var en bikini från VS, ett par ray bans pilot modell, redken schampo & balsam.

Har haft en super dag mef Saara & alla andra men nu är man hur trött som helst och man längtar efter en dusch.

Lägger upp lite bilder senare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela