oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Meteor shower

Publicerad 2013-08-12 06:40:58 i Allmänt

Meteor regn ikväll, men är för trött för att kolla. Efter 10 vakna timmar är jag redo för att däcka...

Nej jag gjorde inte pannkakorna själv, till den som fråga :)

Jag har ingen aning om vad planerna är för imorgon men roligt kommer vi i alla fall ha!

Godnatt / tjejen som sover som en stock innan 22 varje kväll

Kommentarer

Postat av: Ingela Berrum

Publicerad 2013-08-12 07:25:42

Det är den tiden nu då vi passerar en stor meteroitsvärm ett par dagar till tror jag. Har inte heller kommit ut pga vädret. Regnat och i förrgår natt världens åskväder. Det var också ett skådespel. Sov så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela