oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Gottgottgott

Publicerad 2013-08-08 01:18:20 i Allmänt

Vart på centralpark, times square & rockefeller center nu, jättemysigt med alla goa människor som är här!!

Vi är nu påväg till någon annan sevärdhet som jag tappa namnet på men innan vi fortsatte stanna vi på ett frozen yoghurt ställe där dom hade goaste yoghurten/glassen, där man fick ta på vad man ville & välja bland runt 20 smaker!! Valde mango :D

Kommentarer

Postat av: Ingela Berrum

Publicerad 2013-08-08 08:52:34

s va gott det ser! Vilka bär! Härligt att Ni verkar ha det bra. Lycka till med slutresan imorgon :)

Postat av: GUStaf

Publicerad 2013-08-08 09:39:27

Gotttttttttttttttttttt, orkar du verkligen en hel sån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela