oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Godmorgon...

Publicerad 2013-08-10 00:54:34 i Allmänt

Jag vaknade vid 12 så har inte haft tid att skriva! Sovit 14 timmar vilket behövdes!

Skrev ett inlägg men de raderades så skriver om de nu...

Har pratat med familjen om vad de finns för aktiviteter i skolan och de finns cheer, dans, drama, brottning, tennis, simning, polo, osv osv


Ska träna cheer på tisdag helt själv för att bli testad och annars kör ja dans! Men tänkte tennis men de går bara på våren :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-10 23:05:38

Va´tror du m brottning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela