oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Framme

Publicerad 2013-08-09 06:54:50 i Allmänt

Kom hem för några timmar sedan, blev upphämtad av familjen, allihop utan storebrorn. Dom hade gjort en jättefin skylt med som de stod alfrida på och kramade alla, även deras farmor var där!

Vi pratade och dom var hur roliga och snälla som helst! Pappan har askön humor och stor trivs verkligen än så länge!! Dom är så glada och positiva och kärleksfulla!!

Vi åkte runt lite i stan och inhandlade flipflops till mig vilket var välbehövligt i hettan 32 grader, vilket var inte jättevarmt enligt dom. Köpte även lite mat, det fanns ett stort glutenfritt utbud faktiskt.

När vi kom hem träffa jag även Dietrich och sedan visade pappan mig ägorna, dom hade byggt allt själva! När dom köpte tomten var se bara golden grass där, alltså dött gräs.

Vi åt en super god middag som bestod av en fisk från afrika & quinoa och sallad.

På kvällen senare gav jag dom alla presenterna! Dom blev super glada över allt! Kalles kaviar tyckte dom dock luktade som kattmat, men efter de luktade dom på smörkniven och sa på skämt "let's have a fridays smelling night". Humorn är det inget fel på haha!

Dom ville nästan inte använda handduken för dom tyckte den var så fin. Godiset & knäckebrödet blev kvällens snacks och godiset var som helt galna över!!

Lägger upp bilder imorgon för är alldeles för trött för det nu, klockan är snart 10 pm och jag kan knappt hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Postat av: p

Publicerad 2013-08-09 08:15:41

En flicka med Alfrida som namn, har kommit i hamn, och hamnat i rätt famn !

Postat av: Ingela Berrum

Publicerad 2013-08-09 09:57:01

Härligt att höra att Du fick ett sådant varmt mottagande! Då blir mamma glad :)
Låter som Du hamnat i en underbar familj!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela