oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Flygplatsen

Publicerad 2013-08-05 09:56:16 i Allmänt

Gick precis igenom säkerhetskontrollen och lämnade min familj + 3 vänner, men lämnade även allt annat. När gränsen kom för att dom inte fick följa med längre och jag var helt ensam utan chans till stöd från dem, först då kom tårarna. Så nu gick jag gråtandes genom alla kontroller och sitter och lugnar mig ensam på en bänk. Har fortfarande svårt att förstå att vi inte kommer ses på 10 månader.

När jag mellanlandar i London kommer jag träffa en finsk tjej som heter Saara och vi ska på samma soft landing camp i NY och förhoppningsvis sitter jag inte helt själv på flyget mot New York.

https://cdn1.cdnme.se/4080369/7-3/pic_51ff58c5ddf2b30f02140781.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela