oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

Dags att åka vidare

Publicerad 2013-08-08 09:03:23 i Allmänt

Nu är klockan 3 mitt i natten och om 15 minuter går flygbussen. Ska anart gå mer & hämta min frukost men efter cirka 3 timmars sömn känner man sig ganska sliten...

Har haft 2 toppen dagar har i New York som jag aldrig glömmer och det hade varit kul att stanna här längre, men samtidigt längtar jag tills jag får träffa min värdfamilj & börja med mitt år "på riktigt".

Klockan 6.45 går flyget till Phoenix och det tar 5,5 timmar. På flygplatsen väntar jag sedan helt själv i 4,5 timmar för att sedan ta flyget i 1,5 timma till Fresno där min värdfamilj hämtar upp mig. Det är även ny tidzon från NY till CA så kommer nog vara rejält jet laggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela