oneyearcali.blogg.se

Här kommer jag uppdatera så ofta jag kan om alla förberedelser inför min 1-års långa resa till Kalifornien, USA, och min vistelse där.

36 timmar

Publicerad 2013-08-03 23:51:47 i Allmänt

Är ungefär 36 timmar kvar tills jag lämnar Sverige och åker iväg... Har träffat många vänner och hunnit snacka och säga hejdå, men förstått att jag omöjligen kommer hinna träffa alla jag inte hunnit träffa på en enda dag.

Har börjat med packningen men är så svårt med vad man ska ta med... Har i alla fall varit i kontakt med en finsk tjej, Sara, som ska vara på samma soft landig camp i NY som mig, så känns skönt att jag inte är ensam!

Nu ska jag försöka sova lite då jag kommer behöva fixa i ordning ALLT imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela